måndag 20 december 2010

Nyårscupen 6 januari?

Jag måste ha varit slarvig nu för vi är tydligen inte anmälda till nyårscupen som spelas på trettondagen.

Det är troligen så att Janne på korpen uppfattat som om vi inte ska vara med eftersom jag sa till honom att jag inte kan den dagen. Jag är nämligen i Stockholm.

Jag sa däremot inte att laget inte skulle vara med.

Kan jag få ett snabbt svar på vilka som vill spela den dagen så får vi se om det går att rätta till det under dagen.

I så fall så måste ni hitta en annan målvakt.

Vad tycker ni, ska jag försöka med Korpen?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Christian kommer,,hallberg kan stå tror jag

Rosén sa...

Jag kan den 6:e januari. Kan även ta din plats som målvakt då jag känner att varken ork eller skridskoåkning hänger med längre.

Anders Friborg sa...

Jag har mejlat till Janne på Korpen nu och bönat om att ni ska få vara med, hoppas de kan lösa det.

Förlåt mig.... Jag skulle ha kollat upp det naturligtvis tidigare.

Anonym sa...

Dennis the killer är med efter ett par veckors frånvaro. Bra då kan ju säkert både fidde och Rosén leka målvakt i så fall

Anonym sa...

Alatalo är med.

Anonym sa...

Lasse K. kan tyvärr inte är på cup i Borås SORRY

Anonym sa...

Berggren kommer!

Anonym sa...

Janne Kommer

Anonym sa...

Kai är med.

Anders Friborg sa...

Janne på korpen är motsträvig, men det måste ju gå att lösa, det är ju flera veckor till cupen spelas.

Återkommer med besked.

Anonym sa...

kan inte komma. Är i singapore då. /sjöblom